سفارش تبلیغ
صبا ویژن

  شهید حمید داودخانی

پنج شنبه 94/5/1 3:0 ع
 

بسم رب الشهدا و الصدقین

ما در ره عشق،نقض پیمان نکنیم/گر جان طلبد،دریغ از جان نکنیم
دنیا اگر از یزید لبریز شود/ما پشت به سالار شهیدان نکنیم

فرازی از وصیتنامه شهید حمید داودخانی
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

ان الله اشتری من المونین بااموالهم و انفسهم بان لهم الجنه
حمید داودخانی
به چه زیباست که خریدار مشتری انسان خدا باشد آدمی دل از دنیا کنده و دل به معشوق بسته سپس بدست شقی ترین انسانها روی زمین به خون خود غوطه ور شود و چه با صفاست دیدار لقاءالله.
امام حسین (ع)فرمودند: من در این مبارزه سرمشق و الگوی شمایم،اگر این بدنهای ما ساخته شده است که آخر بمیرد پس چرا در راه خدا با شمشیر قطعه قطعه نشود؟
با درود و سلام حضور معظم نبی اکرم "حضرت رسول " و ائمه معصومین (ع) تا وجود قدسی حضرت مهدی (عج) و با سلام بر پیر جماران و قلب عالم امکان حضرت امام خمینی و با درود و سلام بر ارواح طیبه تمامی شهدا و مفقودین (الحمدالله الذی هدانا لهذا و ما کنا النهتدی لولا ان هدینا ) حمد و سپاس خدائی را که ما را هدایت کرد ،هر آینه اگر ما را هدایت نمی کرد هرگز هدایت نمی یافتیم،خدا را شکر می کنم که مرا هدایت کرد و با خوبانش آشنا کردو سپس دیدار توفیق دیدارش را برایم میسر ساخت .
در ابتدا می خواهم چند مطلب خیلی مهم را خدمت شما عزیزان و ملت شهید پرور عرض کنم،هرچند این حقیر لایق نیستم ولی بنا به وظیفه متذکر می شوم ملت دلاور، خدا را شکر کنید که توفیق آشنائی با خودش را به ما عطا فرمود و کشور عزیزمان را به خاطر وجود اولیاء الله و افراد خاص همانند "حضرت امام" دگرگون کرد و ما هدایت یافتیم پس شاکر باشید و قدر انقلاب و کشورمان را بدانید،مبادا خدائی نکرده با سهل انگاری و کوتاه فکری به انقلاب لطمه وارد شودو دین خون تمامی شهدا برگردنتان بیفتد،در برابر سختی ها و مشکلات اقتصادی صبر داشته باشید،از خود ضعف نشان ندهید،همانا خدا با صابرین است "ان الله مع الصابرین" این همه میگذرد اصلاً دنیا محل گذراست و همه آزمایشات الهی می باشد.
حضرت علی (ع) فرمود: صبر ،برای افراد با ایمان بهترین سلاح است ،مطیع فرمایشات و کلمات "امام" باشید ، مومن باید زیرک و با هوش باشد،نماز جمعه و جماعت را فراموش نکنید،ما هر چه داریم از این دو فریضه است.
و حالا چند کلمه ای با شما عزیزان مسجد فاطمه الزهرا (س) و مسجد جامع دارم و همینطور سایر مساجد و مراکز تبلیغی مطلبی که در بالا ذکر کردم ،شما نیز مخاطب آن هستید،شما نیز مراقب باشید دشمن به خون ما تشنه است،هم شیاطین جنی و هم شیاطین انسی در کمین هستند و مردم را هدایت و راهنمائی کنید،آشنا کنید به مسئله جبهه که به قول "امام" جنگ در رأس همه امور است.
با خوبان آشنا شوید و با آنها رفیق شوید،دوستی برای خدا باشد و دشمنی نیز برای خدا باشد،در ضمن این را بدانید که اولیاء خدا در بین مردم کم هستند.
و حالا سخنی را با شما پدر و مادر عزیزم دارم ابتدا بگویم که من برای شما فرزند خوبی نبودم و به غیر از اذیت و آزار وجود شریفتان کاری در حقتان نکردم ولی قول میدهم انشاءالله بدون شما وارد بهشت نشوم،مرا ببخشید.

حمید داودخانی

مادر عزیزم  از اینکه چه شب،وچه نیمه شب ،وقت و بی وقت منتظر میماندی که من از بیرون برگردم تا درب را برایم باز کنی.
و همچنین شما پدر زحمتکش و عزیزم  مرا ببخش ،من قدر زحمات شمارا ندانسته و به جا نیاوردم. امیدوارم با لطف خداوند در قیامت جبران بشود. انشاءالله
برادران و خواهرانم  شما نیز حواستان را جمع کنید تا جائی که توان دارید خدمت به انقلاب و مسلمین را فراموش نکنید،نمازتان را به جماعت بخوانید و حتماً سعی کنید تا جایی که میتوانید بروید به جبهه که امر واجبی است،شکر کنید که چنین پدر و مادر با مال حلال و غذایی حلال شما را بزرگ کرده و تحویل جامعه دادند،قدر بدانید و زحمات آنها را به نتیجه برسانید،هنگام غسل و کفن و دفن حتماً چهل مومن شهادت بدهند که از این حقیر راضی هستند و حلالم میکنند(البته اگر جنازه داشتم).امام را دعا کنید،رو بسوی جبهه ها کنید،و هر بار که یاد این حقیر افتادید سوره کوثر را بخوانید. یا فتح یا شهادت هر دو ره سعادت، التماس دعا.
خدایا، خدایا، تا انقلاب مهدی، خمینی را نگهدار
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته


  به قلم : غلامحسین افشردی

  سخن :  


 

بسم الله الرحمن الرحیم

غواص

 

صلوات و سلام خدا بر شهیدان عزیز که مشعل توحید را با ایثار خود بر فراز میهن اسلامی برافروختند.

و صلوات و تحیات خدا بر شهیدان مظلوم غواص که با ظهور و حضور خود این فروغ خاموش نشدنی را مدد رساندند و پرچم یادهای عزیز و گرانبها و ذخیره های معنوی امت را با شکوهی هر چه تمام تر در کشور برافراشتند.
سلام بر دستهای بسته و پیکرهای ستم دیده شما و سلام بر ارواح طیبه و به رضوان الهی، بال گشوده ی شما.

سلام بر شما که بار دیگر فضای زندگی را معطّر و جان زندگان را سیراب کردید؛

و سپاس بی پایان پروردگار حکیم و مهربان را که در لحظه های نیاز این ملّت خداجوی و خداباور، بشارتهای تردیدناپذیر را بر دلهای بیدار نازل می فرماید و غبارها را می زداید.

و سلام بر شما ملّت بزرگ، وفادار، آگاه و مسئولیت پذیر که خطاب لطیف الهی را به درستی می شناسید و می نیوشید و پاسخ می گویید.

حضور پرمضمون امروز شما در تشییع این دردانه های به میهن بازگشته یکی از به یادماندنی ترین حوادث انقلاب است. رحمت خدا بر شما.


و سپاس بی حد از خدای مالک دلها و سلام بی پایان بر حضرت بقیه الله روحی فداه که صاحب این ثروت عظیم است.


 والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
سیدعلی خامنه ای
 26 خرداد 1394

 

غواصان

 

غواص

نه سازش - نه تسلیم نبرد با آمریکا

غواص


  به قلم : غلامحسین افشردی

  سخن :  


  و این عشق الهی است

چهارشنبه 91/1/9 5:0 ع
 

یاربّ
تا درب منزلشان برسیم ، درب را به رویمان باز کرده بود و منتظر ، با روی گشاده و لبخند ، با مهر و مهربانی، به استقبالمان آمد.
در نزدیکی های ما بودند و ما چه غالفیم که در خانه های ساده این دیار انسانهای با شکوه، زنان و مردانی که عظمت خدا و بزرگی الله را به تماشا گذاشته اند.

و اگر باورم بر این است که  در من روح خدا دمیده است، پس جلوه ایی از خدا هستم، آنجا که پا را بر روی نفس سیاهم می گذارم و به یاربّم لبیک می 1/01/091ویم .
اندکند آنانی که از دنیا به خاطر الله چشم می پوشند.

امروز دیدم که زن عاشقی 28 سال از بهترین و زیباترین سالهای عمرش را در کنار همسری سپری نموده که  عاشقانه جسم پاکش، در راه اعتلای انقلاب اسلامی، بی جان و بی رمق گشته است.


مانده ایم که از ایثار این جانباز بگوییم یا از فدارکاری و عشق این بانو... 
که نه توان فهمیدن این است و نه، او ... 
28 سال بر روی تخت خوابیده !  فقط اندکی تأمل و تصور !
28 سال پرستاری عاشقانه به حقیقت معنا، روز و شب !

ای کاش توان فهمیدنم بود. 
نه هیاهویی ، نه سری نه صدایی، مظلوم در این دنیا، آرام و صبور، عاشق و عاشق 
 در عمق سادگی در دل نور چه جانانه در مقام بندگی بالا  رفته اند. 

و این عشق الهی است ...این عشق الهی است ...
ابوطالب برای او قسم کبیره بود، جانم و جانم پاسخ 28 ساله این بانو به همسر ایثارگرش.
ابوطالب و همسرش لبخند می زدند، درد و رنج را ،در سیمای نورانیشان نیافتیم ، هر چه بود رضایت به قضای الهی بود و بس.
و چه الگویی است این زوج برای جوانان امروز ما که  هنوز مهر پیمان ابدیشان خشک نشده دم از بی وفایی و جدایی می زنند، ای کاش بیاموزیم که زندگی  در خوشی های  یک روز و دو روز خلاصه نمی شود، درک نمی کنی و درک نمی شوم چه بهانه ابلهانه ایی گشته برای عده ایی پرهوس. بگذاریم و بگذریم .
درد آنجاست که امسال من چه گستاخانه پاسخ این ایثار را میدهند، چه ناباورانه فراموش می کنیم ابوطالب و همسرش را ، انقلابی که با این ایثارها زنده است را چه ناجوانمردانه ویران می کنیم ، درد آنجاست که ابوطالب و همسرش فراموش می شوند، کار نفس بالا می گیرد و دنیا با همه زرق و برقش دین و ایمان را می رباید ...  و باز بگذاریم و بگذریم.
به یاربّم پناه می برم از خودم و نفسم .



  به قلم : غلامحسین افشردی

  سخن :  


  خون مصطفی ...

جمعه 90/10/23 6:0 ع
 

یاربّ
عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد .
مصطفی
اگر سینه می سوزد و باران اشک کویر زمستانی و سرد و تاریک دل را در این روزگار، بهاری می سازد، اگر سکوت،فریاد می شود و فریادها نعره ایی خروشان، اگر دستها بالا می رود ومحکم تر از هر زمانی بر سینه کوفته می شود، اگر طاقت از کف برون می شود و بی تابی و غم جای صبر و شکیبایی را می گیرد،...
نه این است که ما در این غم باخته ایم ؛ نه و نه، هرگز و هرگز ؛ که همه از شوق این گونه رفتن است . 
ما که تا به یاد داریم و داشتیم گفته ایم و می گوییم که ؛ حسین حسین شعار ماست ، شهادت افتخار ماست.
بی خردان و نادانان روزگار میندیشند که توانستند کاری کنند و ضربه ایی! اندکی تأمل، که عبد شوریده ایی ای را چه جانانه به وصال معبودش رسانیدن و در این بین چه ذلت و خواری را برای خویش خریدند.
کوردلان احمق صفت در داخل  و خارج نیندیشند که مصطفی یکی بود و آن هم رفت که سرزمین ایران جای جایش ، و هر شهر و دیارش مصطفی ها در بر گرفته است .
این روز ها اگرانقلاب خمینی نیازمند نفس تازه ایی  بود،  مصطفی با خون خود  در انقلاب دمید. گویا که خون مصطفی انقلاب و انتخابات را بیمه کرد . 
کلیک کنید
احمدی روشن
... صلوات...


  به قلم : غلامحسین افشردی

  سخن :  


: لیست کامل یاداشت های این وبلاگ :

99/9
شوفاژ
شهادت هنر مردان خداست ...
انتشار بدون ذکر منبع بلامانع است 10
انتشار بدون ذکر منبع بلامانع است 9
پاسداری
انتشار بدون ذکر منبع بلامانع است8
شنبه / 9بهمن / 1361
انتشار بدون ذکر منبع بلامانع است7
انتشار بدون ذکر منبع بلامانع است 6
انتشار بدون ذکر منبع بلامانع است 5
انتشار بدون ذکر منبع بلامانع است 4
انتشار بدون ذکر منبع بلامانع است 3
انتشار بدون ذکر منبع بلامانع است 2
انتشار بدون ذکر منبع بلامانع است
[همه عناوین(152)][عناوین آرشیوشده]